מבין לקוחותיי:

ערוץ הופ! ערוץ הילדים מלון גני דן אשקלון 012 סמייל מלון דניאל הרצליה
לא משתמש בחיותלא משתמש באש

קוסם לך להיות קוסם?

קצת על קוסם, מי הוא? מהו? ואיך הופכים לקוסם?

קוסם הוא שם תואר לאדם בעל יכולת לבצע מעשים מופלאים אשר ניתן לתאר אותם כטריק או כמעשה על טבעי. בתרבויות מסוימות, הקוסמים משחקים תפקידי מפתח ומוכרים בשם "שמאנים" בתרגום מכשף (תפקיד זה מכיל גם אלמנטים דתיים).בתרבות שלנו הקוסמים לרוב בדרנים לפחות הקוסמים הטובים והם מבצעים קסמים אותם קנו או הכינו אותם לבד בשתי המקרים עליהם לדעת את הסוד של הקסם בשביל לרכוש אותו או להכין אותו, רוב הקסמים/תעלולים מבוססים על זריזות ידיים ו"פטנטים" למיניהם, להנאת הקהל.

הקוסם ממנו אני קיבלתי השראה רבה היה מרלין שהוא כמובן גיבור באגדות המלך ארתור, לעיטים הקוסם מוצג כנבל ולעיטים כאנטי גיבור

היו יצירות רבות אשר עסקו בקוסמים מציאותיים, מאחזי עיניים וטריקים קלאסים מהעת האחרונה ניתן למנות את הסרטים יוקרה ואומן האשליות. כמו גם נעשו גם יצירות ביוגרפיות רבות אודות קוסמים אמיתיים, כגון הארי הודיני 

ביום ההולדת של ימינו הקוסם הוא בדרן ,קוסם שלא מצחיק ומרתק את הילדים צריך לשאול את עצמו האם הוא במקצוע הנכון? בימים אלו שרוב הקסמים חשופים לכל באינטרנט הכריזמה ויכולת ההופעה של הקוסם הופכים לחשובים יותר מהקסם עצמו.

בניגוד למופעים שונים אשר יכולים להציג 360 מעלות הקוסם צריך את ישיבת התאטרון הקלאסית (שורות)

ליצנים רבים ומפעילים רבים אשר ראו ורואים קוסמים אשר מצליחים להצחיק את הילדים לא פעם מנסים לעשות גם כן את הקסם במטרה לייצר את האפקט, בתור קוסם מקצועי אני מיד רואה מי מבין את הקסם ומה הקטעים הקומים שלו ומצליח לעשות את זה הן טכני והן מצחיק ומי פשט מעתיק -ויש מלא כאלו

אז אם בא לכם קוסם צעיר בעל ראש טוב מלא הומור שיהפוך את ילדכם למלך ליום אחד ולכם לא להתבייש מהפעלה מביכה דברו איתי 

פרטים מדויקים לכם נמצאים ברחבי האתר אז רק תבחרו ילדים מבוגרים עסק פרטי או מוסד ותקבלו את כל הפרטים הרצויים לכם וכמובן שאפשר פשוט להתקשר :)

אגב אם קראתם עד לפה אז אני ממש מתרשם ממכם ויש מצב שאם תתקשרו ותציינו בפניי שקראתם עד כאן תזכו בהנחה וצופרים מתנה ממני! כי מי שאוהב את אומנות הקסמים אני אוהב אותו!

רוצים להיות ממש קוסמים? רוצים לעסוק בזה? או להשתמש בזה על מנת לפתוח בשיחה או לשבור את הקרח? הדרך הראשונה הזולה והפחות מומלצת היא לסרוק את הסרטונים ביוטיוב הייתרון בזה שזה לא עולה כסף ויש אחלה דברים החיסרון שעל כל סרטון טוב יש עשרים לא טובים ולא תמיד אפשר לזהות ברגע הראשון ולכן זה מבזבז הרבה זמן מה גם שלכל אחד קצב שונה של למידה, רצונות שונים מהקסמים עצמם חלק ירצו שזה יעזור להם עם בנות, חלק ירצו להיות המגניבים, וחלק ירצו להשתמש בזה כדי לעזור להם בפגישות. מה שמוביל אותנו לדרך השנייה לא יקרה אך גם לא זולה, והיא מורה/קוסם פרטי, בעלות של 200 ש"ח למפגש לא כולל מע"מ תלמדו קסמים שישרתו אתכם למטרות שלכם נוסף על כך שעם מורה פרטי ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר ומהירות יותר מפני שמישהו מתווה לך את הדרך ולא למידת קסמים על הדרך שלא תואמים את הכישורים/הצרכים/רצונות של התלמיד.אז דברו איתי אם בא לכם לעבור לשלב הבא ונתקדם משם!

טופס הצעת מחיר

שם:
טלפון:
הודעה: