מבין לקוחותיי:

ערוץ הופ! ערוץ הילדים מלון גני דן אשקלון 012 סמייל מלון דניאל הרצליה
לא משתמש בחיותלא משתמש באש

קוסם ליום הולדת

הפעם בשנה הגיע והילד שלכם חוגג יום הולדת או כמו שנהוג לכנות מומלדת, מה צריך עבור מסיבה שכזו? ובכן מסיבת יום הולדת, תמיד תכלול מפגש בין חברים טובים. בין אם מדובר בחברי הכיתה, הגן או החברים מהשכונה. לפני שבוחרים את סוג ההפעלה לימי הולדת יש להתייעץ עם הילד או הילדה, במידה ויבחר הפעלת קוסם ליום הולדת או בשפתו אמא אני רוצה קוסם אזי הגעתם למקום הנכון

ניר הקוסם ילווה אתכם מהתחלה ועד הסוף ויעשה עבורכת את מירב המאמצים בכדי שההשקעה עבור היום הולדת תהיה שווה ותשאיר רק זכרונות טובים ורגעים של אושר אצל הילד החוגג והמוזמנים 

מה עושה קוסם ליום הולדת? למה זה חשוב? ובכן לשאלה הזו אני תמיד מספר להורים מה התוכנית ליום ההולדת כוללת, ומדגיש להם את החשיבות בדבר התקשורת עם הילדים בזמן מסיבת היום הולדת. לא פעם ראיתי קוסמים מעולים באמת שכל קסם שלהם היה מליון דולר אבל לאחד היה בעיה בדיקציה דבר שהפריע לילדים להתרכז לאחר היה חסר כריזמה מה שגרם לילדים לאבד עיניין ולכן אין מדובר פה בשאלה כוללת של למה צריך קוסם ליום הולדת? השאלה האמיתית צריכה להיות מהו קוסם מומלץ ליום הולדת.

אמנם אני לא אוביקטיבי, אבל מעדות של לקוחותי, ההפעלה נעימה מדודה מצחיקה את הילדים וגם את המבוגרים. אין התיילדות, יש דיבור בגובה העיניים והרבה צחוק ואושר. לכן כאשר מחפשים הפעלה כלשהי ליום ההולדת, קודם כל צריך מישהו עם גישה. אחרי שיש את זה, הקונספט פחות חשוב.

ואז הורים שואלים רגע אז למה אתה ממליץ על קסמים ולא על קונספט אחר במצבים אלו אני מסביר להורים שהקסמים הם האמצעי בשבילי לתקשר ולהצחיק את הילדים, באותה מידה יכולתי לעשות מופע ליצנות או ערב שירה בציבור, אין הדבר משנה. מפעיל שיודע לעבוד עם ילדים תמיד ידע לעניין אותם ולרתק אותם, עם קסמים זה קל יותר, מפני שקסמים ידועים ביכולתם לרתק מבוגרים וילדים ולכן זה עדיף לחגיגת יום הולדת אבל עדיין אפשרי לזרום עם כל רעיון שכן הגישה היא הקובעת!!! 

והנה משהו שלא ידעתם על השיר הבא:

יום הולדת חגיגה נחמדת
מה נעים ומה נחמד
שכל בן וכל בת לא נולדו ביום אחד
רק ביום הולדת רק ביום הולדת,

מילים: בנציון רסקין לחן: של מרק ורשבסקי

השיר מכיל בית נוסף שאותו לא שרים בדרך כלל והוא 

שיר וזמר לכבשה יש צמר
ומצמר מה עושים?
חליפה עם שני כיסים
ואותה מתי לובשים?
רק ביום הולדת רק ביום הולדת

שיר זה מלווה את ניר הקוסם כבר המון שנים וגם לא ישתנה כי הוא מכיל בתוכו את כל מה שאנחנו רוצים לילדנו, שירים בטעם טוב קצת נוסטלגים עם עברית יפה, השיר הזה "יום הולדת" במובן מסויום מייצג את ניר הקוסם מפני שאלו הערכים אותם הוא מציג בהופעותיו השונות ברחבי הארץ הן כקוסם במרכז והן כקוסם בצפון והן כקוסם בדרום, בכל מקום ובכל אזור רוצים הפעלה עם תוכן אמיתי, עברית תקינה ודיבור בגובה העיניים.

 

כי ליום הולדת מביאים קוסם מומלץ,
ניר הקוסם.

  • תמונה של ניר הקוסם
  • תמונה של ניר הקוסם
  • תמונה של ניר הקוסם
  • תמונה של ניר הקוסם

טופס הצעת מחיר

שם:
טלפון:
הודעה: