מבין לקוחותיי:

ערוץ הופ! ערוץ הילדים מלון גני דן אשקלון 012 סמייל מלון דניאל הרצליה
לא משתמש בחיותלא משתמש באש

באמת יש תפקיד כזה?

קוסם צבאי או בשמו המקוצר קצ"ר , בשנת 2000 התגייס ניר אוחנה לצבא וזומן ליחידת התרבות לאחר ששמעו כי יש מישהו המסוגל להפנט את כל הצופים ושני דורות במשפחתו שירתו בתפקיד "קוסם צבאי" 

קיבלתי טלפון על הקו רן שפירא , ניר אוחנה? מדבר עניתי בקול , הבנתי שאתה קוסם? הגדול מכולם השבתי (מאז כך אני עונה לשאלה הזו) מה אתה אומר על שירות מעניין ומרתק שיכול לחבר בין האומנות שלך ולהפגה שחיילים כל כך צריכים ורוצים, אתה צוחק עליי השבתי? מי זה? מדבר רן שפירא מפקד יחידת תרבות ואנחנו רוצים לזמן אותך למופע פנימי על מנת לקבל אותך ליחידה, מאז זה היסטוריה.

אין ספק שזו הייתה מחמאה גדולה והפתעה גדולה שהצבא יודע לזהות ולשבץ אדם לתפקיד שמתאים לו, ואכן הזמינו אותי לעשות מופע פנימי באזור שנקרא "הניידות" הניידות זה נתבך חשוב מאוד של חייל החינוך אשר מוציא לשטח עשרות סוגי פעילויות שונות, בחדר של הניידות התכנסו רס"ן רן שפירא שהיה מפקד יחידת תרבות, הצטרף רס"ל ישראל וולמן שהיה המפקד של חטיבת ההפקות במדור (המיתולגי יש לומר) ועוד רבים וטובים. לאחר 60 דק של מופע הוחלט כי בהחלט מדובר באדם בעל כריזמה ויכולת הופעה מרשימה, אני זוכר איך לקח אותי לחדר הרס"ן וביקש שאחשוף בפניו כמה מהטריקים שלי שהדהימו יותר מכל מה שהכיר. השירות הוא מרתק ומעניין וכלל הופעות רבות בגזרת יהודה ושומרון עזה והגולן לצד מופעים בבסיסים במרכז הארץ!

הקוסמים הצבאים שאני מכיר הם:

ישראל קליוסטרו ,משה בראנץ ("פאוסט"), עמוס דיין, אליאן אגיאן, ניר אוחנה,לירן זליגמן,דודי שמר

כמובן שאלו לא כולם אולם את אלו אני מכיר ויודע בוודאות שהם שירתו בפקיד הנחשק הזה!

חשוב לדעת ולהיזהר משרלטנים רבים שטוענים שהיו קוסמים צבאים אך הדברים לא מדויקים בעליל, דוגמה לקוסם כזה הוא ליאור רוכמן שטוען שהיה קוסם צבאי (באותם שנים שלי ואף טוען שיש תקן לקוסם אחד פעם בשלוש שנים) אז מה לעשות שאתה יודע בוודאות שאתה הייתה הקוסם הצבאי? שמישהו מנסה ל"גנוב" לך מהתארים בהם זכית בכבוד? האמת שאין הרבה מה לעשות אלא רק לספר לכל מי שרוצה לשמוע את האמת: באמת יש קוסם צבאי אחת לשלוש שנים אולם זה זה קורה אך ורק ביחידת תרבות של חיל החינוך, לכן כשמישהו מספר שהיה קוסם צבאי צריך לשאול אותו היכן הוא שירת, אם בחיל החינוך אז בהחלט מדובר באדם דובר אמת ואם לא אז אולי הוא עשה כמה קסמים בצבא אבל לא זכה לתואר "קוסם צבאי" (בתקווה שיענה אמת)  אגב לעולם לא הייתי מגלה זאת אלא שליאור שהוא בן גילי פרסם עצמו כקוסם צבאי מה שהדליק אצלי נורה שלא הייתה נדלקת אילו היה קטן ממני ב 3 שנים או גדול ממני ב3 שנים ואז התחלתי לחקור את כל הנושא וגילתי שיש לא מעט שטוענים שהם קוסמים צבאים כאשר הם בכלל שירתו בתפקיד אחר ומאז שעשו איזה מופע ליחידה שלהם קראו לעצמם קוסם צבאי, השוואה דומה היא אדם שלמד אומנות לחימה בצבא ולאחר מכן סיפר שהוא עבר הכשרה להיות בסיירת מטכ"ל אולי זאת אותה הפעולה אך לא אותו הסטייל! אז נאחל הצלחה לאלו שבונים עצמם על שקר ונקווה ליום בו אנשים יהיו מאושרים בחלקם, וחלקם בלבד! 

 

 

טופס הצעת מחיר

שם:
טלפון:
הודעה: