מבין לקוחותיי:

ערוץ הופ! ערוץ הילדים מלון גני דן אשקלון 012 סמייל מלון דניאל הרצליה
לא משתמש בחיותלא משתמש באש

מזון בימי הולדת

שלום לכם הורים יקרים, כמה ימי הולדת ראיתם? 10? 20? אני סה"כ קוסם ליום הולדת ראיתי למעלה מ500 ימי הולדת וזה מבלי לספור, מה שנקרא הערכה גסה כלפיי מטה.

הייתי בבתים קטנים וגדולים, דירות ווילות, בניין דיירים פשוט, ומגדלי יוקרה ,ומכל אלו גיבשתי את התפריט המדויק ברמת הסטייל, האיכות, התמורה התזונתית, המחשבה על הילדים ועלות!

קבלת פנים:

שתיה- בקבוקי מים / לימונדה/ תפוזים (עם התפוזים/לימונים אמיתיים באמת שיחקתם אותה). נשמע לכם מוכר - נכון כך מגישים לכם ארוחות בוקר במקומות הטובים ביותר.

אוכל-ירקות חתוכים (כאלו שאפשר להחזיק) גמבות (פלפל אדום) חתוך לרצועות, מלפפון, גזר, חתוכים גם הם לרצועות, עגבניות שרי (לא חתוכות) ,סלרי,זיתים ירוקים.-אם יש לכם עוד סוגי ירקות שאתם חושבים הרי זה משובח ונפלא

הפסקת אוכל-עיקרית-אמצע יום הולדת

עיקרית פסטה בצלחות חד פעמיות, שני רטבים בצד השלישי למגזימים חמודים בלבד (1-זה שהילד שלכם בעצמו אוהב 2-קטשופ מסוג היינץ (מומלץ)3-שמנת פטריות ) לצד ירקות למי שרוצה.

לא בא לכם להשקיע את ה10 דק בלבשל את הפסטה, נראה לכם מוגזם או לא מתאים אפשר תמיד לחזור לפיתות של פעם (אם יש לכם פיתות מקמח מלא שיחקתם אותה) לפיתה של חומוס ומלפפון חמוץ הייתי מוסיף אפשרות של פסטרמה או נקניק, הייתי מוסיף גם אפשרות לאלו שלא אוהבים חומוס/נקנקיק/פסטרמה, פיתה עם גבינה צהובה (ככול שאחוזי השומן נמוכים יותר כך שיחקתם אותה יותר) ומלפפון ירוק או עגבניה. כן הייתי ממליץ להשאיר כמה פיתות ריקות לילדים שירצו שוקלד.אם יש לכם שומרי כשרות בגן או בכיתה ניתן להכין את המגשים לפני ארוזים עם נייר ניצמד ולהקפיד לציין שיש חלבי ובשרי וכל אחד יקח בהתאם לאמונתו רצונו וחשקו :)

הקוד המנחה אותי הוא שילוב של פחמימה וחלבון יחד בארוחה - עכשיו יגידו הורים אבל איך נעיז לעשות יום הולדת ללא ממתקים, להם אני אומר בוודאי שיהיו ממתקים (אנו רוצים בריאות לצד כייף ולא אחד על חשבון השנייה) ולכן לאחר העיקרית ניתן להוציא את הממתקים -במבה ביסלי לא משנה אבל בעיקר מה שהילד שלכם אוהב-בכל זאת זאת המסיבה שלו (רק להשתדל להמנע מכל מה שבצבע אדום וכחול יהיה ממש נחמד)

הערת אגב: לאלו שמזמינים שולחנות מעוצבים או מכינים בעצמם, לא פעם נתקלתי במצב שדברים נגמרו לפני שכל הילדים הספיקו , לרוב זה קורה עם עוגיות על מקל מעוצבות עם התמונה או כיתוב ומכינים כמות של 10 לכיתה או גן של 35 ילדים עכשיו נכון שזה לא רק העוגיות ויש מלא דברים אחרים על השולחן אולם בכל הקשור לילדים רצוי תמיד לדאוג שמה שיש לאחד יהיה גם לאחר ולא ליצור אפליה או תחושה של החמצה ולכן יש להדגיש בפני מי שמכין לכם את הדברים האלו שלא חשוב שזה יהיה רק יפה וטעים אלא גם שיהיה מספיק מכל סוג של משהו לכל ילד.

עוגה כמו עוגה אין לה גבולות ואתם מוזמנים להשתגע ולהתפרע

המון בהצלחה לבריאות ומזל טוב

ניר הקוסם ליום הולדת שמח בריא!

טופס הצעת מחיר

שם:
טלפון:
הודעה: