מבין לקוחותיי:

ערוץ הופ! ערוץ הילדים מלון גני דן אשקלון 012 סמייל מלון דניאל הרצליה
לא משתמש בחיותלא משתמש באש

יום הולדת או אירוע חברה אין זה משנה

כשמחפשים בגוגל קוסם לאירועים או קוסם לימי הולדת נתקלים בשלל אומנים וקשה באמת לדעת את מי כדאי להזמין. כולם מבטיחים שיהיו מצחיקים וכולם אומרים כמה הם טובים בקסמים ואפילו כולם אומרים שיש להם הרבה שנים במקצוע למרות שלא כך הדבר,הן בצחוקים והן באמיתות הדברים, בקיצור יש הרבה פוילשטיקים בתחום,אז איך מחליטים מי יגיע ליום ההולדת? או לאירוע החברה? הרי אנחנו לא רוצים להתאכזב שהרי בזמן האירוע לגלות שטעיתם זב כבר יהיה מאוחר מידי. הטריק שלי הוא כפול והוא אולי קצת קשה לעיכול אבל הוא מבוסס על אמת!ומבטיח הצלחה!

הטריק הראשון הוא לראות תמונות, לא תאמינו אבל ישנם מפעילים שאני בתור אדם מבוגר נבהל אז דמיינו כיצד יגיב ילד קטן , אני יודע זה נשמע נורא אבל מה לעשות שבכדי לרתק קהל ולא חשוב מאיזה גיל כדאי שהגורם יהיה יצוגי כלומר לפחות לא יצור הרתעה

הטריק השני הוא כבר במעמד השיחה לראות כמה הומור יש לבן אדם,  האם במהלך השיחה הצליח לגרום לכם לחייך או אולי אפילו לצחוק במידה וכן אז ללא ספק אפשר להתחיל להתכוון לקראת סגירה אך כל זה לא לפני שנבקש המלצה או אפשרות לדבר עם גורם לא פרטי למשל בית מלון שבו הקוסם עובד, או אולי משחקיה שאיתה עובד או כל חברה מסחרית אחרת שעובדת רק עם בעלי מקצוע שמצדיקים את הקיום שלהם בכך שהאורחים נהנים ונותנים ביקורות טובות לחילופין המלצה ממישהו שאתם מכירים זהה להמלצת גורם אובייקטיבי .

לסיכום אם התמונה של האדם נראית לנו מעולה עברנו שלב ראשון, דיברנו עם האדם והוא גרם לנו לצחוק מעט או לחייך מעולה עברנו את שלב שניים, יש לו לתת המלצות אוביקטיביות (כלומר מקומות שהוא עובד בהם באופן קבוע) או לחילופין מכר שלנו מכיר /ראה וממליץ מעולה עברנו את שלב שלישי ואחרון, פתחו יומנים תסגרו בביטחה לא לפני שתבקשו אישור בהודעה או במייל על התאריך השעה והמחיר + לבדוק שהוא כולל בתוכו את המע"מ במידה ויש! 

מזל טוב ניר הקוסם

טופס הצעת מחיר

שם:
טלפון:
הודעה: